lite småviktigt, sådär

Just nu, finns de verkligen två saker jag vill ha, förutom dom sjuttonandragrejerna jag också vill ha.

1. Ett par nya jeans. Finns det något roligare, eller mer andvändbart? tror faktiskt inte det. Ett par bra jeans har faktiskt rätt bra KPA(kostnad per användning) trots att dom oftast kostare lite mer? men jag ska ha tålamod och vänta till höstens nyheter kommer, fast tror att jag redan nu i veckan om de blir en stan tur ska gå och testa, så jag får längta lite först.

2. En herrskjorta till höstan. Very nice om du frågar mig, väntar spänt på nya hm katalogen för att hitta en älskling till budgetpris!

Idag har jag mest tjillat på med de mesta. Vädret suger men med rätt sällskap går det an! när tusan ska de bli sommar?
Imorn har jag och Eve whatever en superplan. Vi ska paddla kanot till Tomholmen, så tekniskt sätt borde jag gå och lägga mig snart, och de ska jag också, snart!

-Ikväll såg för övrigt jag och Eve och Walk to remeber, sjukt fin film :´)

( här tänkte en bild komma, men jag och min dator var inte riktigt överens)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0