rubbish

Sitter och låter mitt hår självtorka. Det är så skönt, känns typ friskt eller nåt :). Vi fåla se om jag jobbar ikväll, jordgubbarna tar kanske slut och visst skulle det vara rätt skönt att slippa, men samtidigt är det ju pengar också så, kluven! dessutom, om jag nu inte ska jobba, har jag inte en susning om vad jag ska göra ikväll. Eller jo ska städa i garderoben. Eve gjorde det igår och det blir snyggt! dessutom brukar man hitta kläder som man glömt bort att man äger och ja, sånt är väl alltid kul.

                  

Very nice!


I natt slagga jag över hos ovanämnda person, trevligt! orkar väl kanske inte beskriva det, men kan ju berätta att vi var hurtiga och tog en promenad  imorse iaf, det var gudomligt skönt! Annars har jag väl mest tillbringat dagen i solen, tvinga mamma att spela lite strand tennis med mig och så.

Nu ser du ut som att jag slipper jobba, eller slipper och slipper. Vi ser ju hur det går med det där.

Alltså nu ska jag sluta här, innan det drar iväg och blir tok för långt. men uppdaterar väl troligen senare, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0