uppunktat var de!

-Imorn ska jag och Eve stå hela dagen på ica maxi mellan 9-21, kul (ironi), eller med sällskap, helt ok!

-Gamla minnen är fina minnen, jag gillar att prata gamla minnen. igår hittade jag och Eve ett spel, gammalt minne som tidigare varit förfärligt beroende framkallande!

-Nu är det sista jobbveckan som gäller, sen sommarlov, äntligen, för då ska jag njuta!

-Höstens nyheter har kommit in och så även höstens skor. Höst skor är så verkligen inte lika roliga som sommar skor, men jag tycker redan jag hittat ett par snyggisar. Annars är jag i stort behov av nya gympadojjor, men men, det är så mycket jobbigare med höst skor, eftersom dom är dyrare-färre antal skor!

Det var allt för mig, nu är jag sugen på sängen. Men ska nog hålla ut ett tag till ( dricka te eller nåt till min kittlande hals )

Pusspålilltå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0