whhhyy?

Imorse hade jag till och med ställt väckarn på 7 för att hinna blogga. jag vaknade 10 över 8 och var ute ur dörren kvart i nio. det är faktiskt extremt bra tycker jag. Då cykla jag och eve iväg till örnis för att tillbringa hela dagen där. På örnäset kostar de 5 kr att gå till toaletten. Dom 5 kronorna kan gå till så mycket bättre. Jag gick på toa en gång på då ca 14 timmar, gissa vad de första jag gjorde när jag kom hem?

Iaf när jag kom hem dumpa jag av mobilen i rummet och satte mig och såg en deckare tillsammans med mor och far. Skönt, fast jag saknade min nalle under tiden måste jag säga ;D

Imorn är jag LEDIG. känns ju riktigt riktigt härligt! såklart är planerna maxade, eller och andra sidan har jag inget planerad under kvällen, men en liten springtur skulle behövas!

Iaf så ska jag och eve på stan på morgonen., vi struntade i vårat stan förbud, för herregud, vad var det för idiotiskt påhitt? nä nu blir de shoppa! ehh ja, grymt sugen på en ny parfym iaf. Gillar WILD från MEXX och tror faktiskt inte heller den var så dyr, men samtidigt. Jag har parfymer. Och på tal om de, ska ni köpa en parfym, köp Romance från ralph lauren. Luktar sjukt gott! typ friskt och det bästa av allt sprejar man på typ precis efter man duschat så håller de hela dagen och nästa dag kan man också känna en svag doft, nästan.

Aja efter stan blir de till Pontus, han kom ju som hem ikv :).



ne, nu ska jag ta och slå eve en signal, för hon svara som aldrig på mitt sms, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0