sextiofyrakronortimmen

När jag vaknade imorse var jag var död. Då for jag till örnäset för jobb. kul. sarkasm för alla som inte uppfattade de! :) Efter jobbet  cyklade jag hem. typ very långt. Men jag hittade och de var ap tråkigt. Cykla måste vara något av dom mest tråkigaste sakerna som finns att göra iaf när man cyklar lite längre. Efter jobbet for jag och tjänade ytterligare lite cash genom gräsklippning @ Kerstin. de var då iaf lite roligare :)

Resten av familjen är på Ikea och även om Ikea i Hapranda bara var spännande typ två första gångerna man var där så tyckte jag ändå att de var lite synd att jag inte kunde följa pga av jobbet. Har ju trots allt knappt haft någon semester vilket iof är rätt omöjligt om man bara är ledig en dag här och en dag där ( jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt...).

Ikväll ska jag försöka städa mitt rum ( för fjortonde gången och snart ska jag göra de ordendligt) efter de skulle jag verkligen behöva fixa min jeans, eller låta mamma fixa dom, sy och stina, en mindre rätt ekvation!


Nu är jag väl typ vrålhungrig så ska väl gå och ta mig en morot. Jag började mitt nya nyttiga och hälsosamma liv idag, för typ 465466 gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0