viken dag!

Sjukt härlig dag måste jag säga, trots piss väder. Stan, ett par nya skor, underkläder en tischa, aj vad det är ett hål i min plånbok!

Och jo springningen blev totalt inte av, istället blev de städning :o jo super rara och gulliga Evis hjälpte att städa och rensa, av med hela två påsar skräp, skönt! nu är de bara dammsugningen och bädda rent i sängen kvar, men eftersom mami just nu fixar mina jeans så tog jag en paus med datan, tycker faktiskt jag är värd de!

Liten kuriosa åt vänster är att jag numera inte har 10 tår, utan 12, hade mina nya skor idag och ja, dom gav typ blåsor! men ack så underbara dom är, vill man vara fin får man lida pin!



lite små suddig bild, men ändå bättre än inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0