you make my day

Där ett tag var det ett mirakel. Jag hade inget jag måste göra som anteckning på mobilen, istället så såg man bara denna maskros. Denna harmoni varade dock bara i ca ett dygn. Nu står där blond schampo, måste köpa de och balsam också för den delen. Ikväll måste jag säga har varit riktigt trevlig, minus lite catfight på slutet. Men det är jag och min syster och vi är syskon. logik.



Nu ska jag snart sova. Förkyldning som hoppat på mig gör mig trött. hela tiden. Och jag har inte sovit ut ordendligt på en vecka kanske? Imorn är jag ledig = lovely. Nä nu måste jag lägga ner datorn på golvet vid sängen och krypa ner i täcket ordentligt. söta drömmar!

"du ser nyförälskad ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0