Hello miss sunshine, you light me up

Söndag,
vaknade på morgonen och insåg snöstorm ute, haha skönt kan man vara inne och chilla tänkte jag men knoppen tänkte något annat. Fick migrän tror jag och då var de bara att lägga sig i sängen och somna om igen. Men efter lite vila var man på benen igen. Sen tänkte jag då hårt plugga no, men så bestämde jag och eve att vi skulle plugga på kvällen så jag for över dit. Gjorde imponerande mycket faktiskt för att nja de brukar inte bli så. Fast de är klart vi hann ju titta lite tv, sitta vid datorn och äta äpple, för si inge snask här inte. Idag börjar mitt nya liv, igen. Sen hemma, jag gick hem! ;O såg jag på Wallander med mor, far och Eve i luren. Efter det vart de läggdags :), typ nästan i alla fall.

Idag hade vi då skola, vaknade lite sent och första tanken var typ fuck skidor, måste upp. Så då var det bara att hoppa upp ur sängen och leta reda på dem. Sen skola då, matte på morgon riktigt segt. Och sen flöt dagen på. Fick tillbaka SO:n och de gick believe it or not bra ! :) Sen var det då idrott med forna musik Ove, inomhus fotboll och helveti vad jag bara sakna fotbollen, älskar ju sporten vad fan ska jag sluta för..Måste tänka igenom det här, igen. Sen hemma satte jag mig vid datorn, läste lite osv mat och efter träning. Träningen gick konstigt, blöblöh.
Och nu hamna jag här, igen. Men ska nog palla iväg mig själv till duschen och efter det blir det nog lite sp plugg, så det så.


Pusspåstjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0