20 bra anledningar till att vara kort, nr: 1.

Jag har faktsikt kommit på att de finns en hel del fördelar med att vara kort och då skulle de ju vara synd om inte bloggen fick ta del av dom. Så här it goes.

Anledning 1.

Klänningen jag inhandlade idag, var från barn, den är så söt! hallonröd med vita mönster. Alltså fördel nr 1 att vara kort innebär att jag kan ta del av hm´s barnkläder. Och då blir jag typ verkligen ensam i mitt umgänge med den klänningen att jag sedan får dela den med ett gäng 9-åringar, ja de är väl sånt man får ta. Alltså andledning 1.

Att vara kort innebär att man kan ha kläder från barn och från vuxen, tror jag gillar det.Skarpt.

suddig, men lite söt är den väl ändå?

image33


Kommentarer
Postat av: Ek

sexigt;)

2008-05-14 @ 21:30:16
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0