A walk through hell

Skoldagen idag var faktiskt riktigt trevlig, inga mörka moln. Bara soligt, som de var på lunchen. Jag och Eve satt/låg och tjilla i solen, ljuvligt! Idag har jag städat, oj vad duktigt av mig, herre hjärtans vad duktigt (: Jag är nästan klar med allt inför kvällen, eller jag hoppas så iaf. Nu borde jag inte sitta här vid älsklingen, utan ist palla mig iväg till duschen. Vilket jag snart ska, först ska jag bara läsa mina frends bloggar, om dom nu har uppdaterat, dåligt av de på sista tiden ( Ursäkta om ni nu har uppdaterat, och ja ni förstår). Till helgen är väl inga större planer gjorda, men på söndag måste jag på gudstjänst och jobb med innebandyn. Vikitgaste är väl ändå nu att praoen börjar till veckan, jag börjar 10 varje morgon, och i och för sig slutar jag fyra, men ändå, helt, wunderbart!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ek

Måste ju bara nämna att mina "arbetstider" äger dina så hårt! Nylle;)

2008-05-09 @ 20:25:27
URL: http://ek08.blogg.se
Postat av: towe

vart ska du praktisera? :)

2008-05-09 @ 21:58:16
URL: http://towebeckman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0