bänknötarN

Cyklar till ip. Möter upp Jenny som också är där. Vi promenarar till kansliet. Där har ungefär halva laget kommit. När hela laget, eller truppen kommit. Då inser jag att jag känner, dvs kan namnet på ca en tredjedel, en tredjedel tror jag att jag känner igen och den sista är de bara, vaah? jaha, så du spelar i gif? Så började alltså med att försöka lära mig lite namn, tror jag kan de flesta nu iaf. De är inte illa. Fick börja på bänken. Vid halvtid står de 2-1. Sen i andra halvlek får jag spela. 30 min. Perfekt! för jag vill inte spela mer är bara glad att jag fick sitta och frysa där på bänken i 60 min. Nä men seriöst, jag kan inte mäta mig mot alla dem där tjejerna, för bra för mig helt enkelt, stora som tusan också ;) Aja fotboll är underbart! och vädret var förfärligt konstigt, sol, hagel och regn inom loppet av två timmar, ain´t bad!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker visst du kan mäta dig med dom!:)

2008-05-14 @ 15:40:56
URL: http://jempish.blogg.se
Postat av: Carro'

jak met! :D

2008-05-14 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0