Blod, svett och tårar

Klantig som man är missa jag träningstiden, så när jag kom dit var träningen precis slut, toppen Stina! Men eftersom jag ändå var ombytt så for jag och sprang istället. Ingen björn idag men en Bea dock, mötte henne i obs-backen utan hund, med ett bra tempo och en förvånande min i ansiktet, typ som jag då.

Så nu sitter jag här och lökar sönder, fingrarna skakar lite lätt när jag skriver och snart ska jag gå och ta min väl förtjänta dusch. Men innan de ska jag försöka räkna ut hur många kalorier jag ätit idag, kollat upp och jag ska äta ungefär 1600 kcal varje dag, tror jag. Vet väl inte riktigt om allt stämmer men ja. Så nu är nästa uppdrag att hitta all mat jag tryckt i mig dagen till ära, eller vad sägs om fika och glass? :O namnam, jag lär få leva på vatten, som för övrigt innehåller 0 kcal, i veckor! Efter de är de spanska spanska spanska som gäller, vet inte hur många gånger jag sagt de till mig själv men ändå 10 min senare efter jag BESTÄMD mig att nu ska här pluggas, så finns de alltid något viktigare jag måste göra, typ sitta vid datorn. De är ju trots allt världsförändringar som ständigt händer här!

Få se om jag bloggar nå mer idag, men de känns ändå som att ett onödigt panik inlägg på kvällskvisten kommer, kram!




Uppdatering: Okej det här med kalorikollen gick åt helvete, eftersom att allt står i kalori per 100 g och ofta jag vet hur mycket en banan väger?! :O nä, troligen inte! eller typ en mangnum, hur många gram är de liksom?! Okej, ville bara ha de klargjort, så ni kan inte förvänta er någon kalori räkning i fortsättning, nej nu dissar jag fanskapet! :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha, Stina, jag var faktisk fårvånad av att möta dig. Varför inte Qimmiq var med var för att jag tänkte träna upp mig innan jag tar med henne! ;D
Själv så hade du också ett bra tempo och en ganska förvånande min! ;)
Puss på dig!

2008-05-29 @ 17:24:18
URL: http://qimmiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0