Brudar, vaka-baka!

Ja, igår kväll hade jag då min födelsedags vaka. Folket kom kring 9 och jag öppna lite presenter, fick mascara, örhängen present kort, ring, sjal, ett par till örhängen, osv. TACK <3 vi börja svamla på till strax efter 10 kanske då vi skulle se film. Men vår kära dvd kunde inte spela upp brända skivor så då kom tinas pappa (gullgullgull) med en annan dvd. Då såg vi i´m legend. Den var rätt så bra, men inte riktigt min "typ av film". Efter de spela vi twister åså. Sen då klockan kanske var halv ett började vi se a walk to remember. Den var så fin.Jätte fin. Jag började lipa kanske när en halvtimme av filmen var kvar och satt snyftandes till den såg slut. Jag grät när hon berätta att hon var sjuk. Jag grät när hon ramla ihop och får till sjukhuset, jag grät när han och hans pappa försonades och jag grät på slutet, under bröllopet. naaw typ gulligaste filmen ever!

Sen svamla vi ytterligare på innan vi åt korv, svamla lite till och kanske klockan halv 5 slog vi på Juno. Då tänkte jag att nu sover jag, inte för att jag var så trött utan mest för att jag vill vara någorlunda pigg idag. Sen vakna jag kvart över sex och hur de gick till de vette fasen, men dock gjorde lite frukost och strax efter sju började väl dom första fara. Men Tina hon stanna kvar och hjälpte mig att städa så nu är nästan nästan bara dammsugningen kvar, Tack Tina! min lilla sötkorv till teknik nörd <3. nu är jag skyldig dig en gentjänst ;) sjuukt rolig natt iaf! :)

Aja nu ska jag faktiskt ta och försöka få en blund i ögonen, hade hoppads på sol, så man kunde sova i solen och samtidigt bli brun, men icke! aja natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0