confuse

Dagen idag var typ slö, eller vi tjilla på rätt mkt. För det fanns helt enkelt inte så mkt att göra. På lunchen så köpte vi yougurt, mackor och juice. Ida fick också se den mindre vackrare delen av min släkt, de tyckte hon var mycket komiskt. Efter "jobbet" cykla jag iväg, börja med att gå in på blend och b-young. På blend jobbade äcklet/pervo/ gubben. han började prata, inte ovanligt. Mindre brydd, och förbaskat äckel gubbe de där är! Iaf for vidare till Lindex(!) kika lite på sminket där åså. Tilslut for jag då till hm, som de var tänkt att jag skulle till från början men ja. Där det första jag ser när jag kommer in i dörren är annis pannis. Den rackarn hade hunnit plocka på sig en himlarns massa kläder! Sen kom Eve med bussen. Vi kolla runt åså. Köpte lite underkläder, en tunika och klämmor. De sista nämnda var väldans viktigt, nu slipper jag liksom ha dåligt samvete för att jag alltid snor av sis.

Ikväll ska jag försöka göra ett snabb ryck i rummet, så mami blir glad när hon kommer hem sen från Malmö. Btw i Malmö har säkert vädret varit underbart varmt, till skillnad från här, blää, knäpp knäppa väder helvete. aja de ser ju iaf ut som att vi går mot bättre tider, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ek

spela roll om det är bra väder:O skåne för fan:@ USCH!

2008-05-14 @ 21:31:40
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0