Det blir som man gör det till

Nu sitter jag här eller nä ligger i sängen och pluggar men då liksom bara kommer tanken upp att jag måste göra en lista på bloggen, som en tvångstanke. De liksom bara fastnar där, så nu måste jag göra de innan jag kan fortsätta med älskade spanskan ;)

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Mjo nog duger de allt.
Favoritgodis: Choklad, fy fasen vad gött!
Är det nåt du absolut inte äter: dagens middag fisk var väl inget jag rikitgt proppa i mig...
Kläder just nu: Mjukis, t-shirt
Musik just nu: Your guardian angel
Vad sa du senast: Typ, "ta med nyckel, jag far ju på träning sen"
Favorit-hangout: ?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden!
Fisk eller badkruka: Gillar att bada men älskar att sola!
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Sol och outhärligt varmt!
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Mobilen!, vänner, mat, vatten och ev en båt när man blir less att vara öde ;)
Spelar du nåt instrument: njee
Morgon- eller nattmänniska: Bådeoch!
Sparare eller slösare: Spara min pengar, slösa mammas!
Bästa film:  Finns många bra men typ, a walk to remember. den är fin.
Tror på liv på andra planeter: Nja, varför inte?
Kommer du ihåg din första kärlek: aa
Älskar du henne/honom fortfarande: skulle jag inte påstå, nej
Har du några homosexuella vänner:  ja säkert nån.
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: oftast iaf!
Har du en besatthet? en? nä snarare flera!

Oj oj, vem vet kanske list våg på g, nä nu blir de spanska plugg, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0