det finns en dag efter imorgon

Står och testar, min nya tröja. Den är så mysig, går precis över rumpan, halvbleka ben skymtas. Och plötsligt kommer jag på en grej, eller kanske inser. När vi kommer tillbaka efter praoen har niorna bara två veckor kvar. Nästa år kommer små sjuor att ersätta dom. Jag tror inte att jag vill de. Fast samtidigt vill jag ju börja nian. Vara äldst på skolan, ta upp mest plats. Sitta och mobba små skitarna som är nya, för att dom är så små, trots att dom nu är längre än mig, men ändå. Vill inte att niorna ska fara, tror de är för att då kommer man ett år närmare gymnasiet, läskigt, men skönt att slippa stadsön samtidigt. Åhh varför ska de alltid finnas en baksida på allt? aja de är ju trots allt mer än ett år kvar till 8A kommer att splittras, please make it nicce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0