ditt eget val

Ursäkta för dåligt bloggande idag men jag har varken tid,ork,lust,ideer eller bra ursäkter just nu. Idag kom eve gumman hem, såklart hade hon shoppat en hel del, lite små avis blir man ju + den söta brun färgen på kroppen :) Annars blev de lite hänga gäng med tina manne och eve. tjillt tyyp, lr nja vi gjorde väl som ingenting riktigt, men men.

Kring tre snåret kanske for jag iväg till mormor och morfar, var ett tag sen man såg dem och jag allt var som vanligt på tallvägen 17. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, lr jo tror jag ska se stolthet och fördom på trean, lr se om de är ngt att se och sen se den liksom, om ni hängde med där. Annars funderar jag seriöst att fara ut för en liten springrunda, måste ändå duscha idag eller imorn så, de skulle bli fräääscht!

Nej, nu väntas middagen, kyckling och nudlar, trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0