du är för perfekt för mig

Idag vill jag säga fett med GRATTIS till min kära syster som fyller 13 år idag! De jag ska göra nu är att laga lite middag till henne, och resten av familjen då också. Ikväll ska jag verkligen försöka göra rycket med plugget, måste måste orka nu. Blir ju galen på mig själv snart och ha de där i huvudet! Aja efter de får man ju fira med tårta, lika gött varje gång trots att jag äter sönder mig i mig på tårta i maj månad, men typ släkten fyller ju år då liksom,

Aja nu blir de köket nästa, önska mig lycka till är väl allt jag kan säga !

Kommentarer
Postat av: towe

hälsa grattis från mig och linn! :D

2008-05-20 @ 17:17:05
URL: http://towebeckman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0