du är så söt att mina ögon får diabetes

Tack evis för ny desigen på bloggen, tackar tackar tackar! Och ett extra stort tack till lypsylet jag fick idag utav dig, mitt nya knark! ;D Ikväll gick jag och eve till storis, vi köpte glass som vi misstänker var möglig, fast den var god ändå och täckte mitt glass behov för då. nu är jag sugen igen. Vägen hem tog ca 45-60 minuter att gå, de är ungefär 1,5 kilometer och brukar ta en kvart-tjugo minuter. Det var för:

-Vi mobba varandra samtidigt som vi garva.
-Vi skicka emo sms till manne
-Vi funderade på bögist-javisst!
-Och om björnen vaknat ur idet ännu.
-Vi kasta sudd ut i skogen och fram och tillbaka till varran.
-Tillsist undersökte vi också fjärrvärmen!

Ack va kul asså!

När vi kom hem var vi lite duktiga och gjorde matte, greeat flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0