Du raserar min värld samman

Ikväll var de tänkt att umgås med pierre och manne, men pierre, dissarn, valde bort oss. Så kvar blev liksom jag och mannen. Vi började med att cykla till starre för att köpa glass, jag var i ett desperat sockerbehov! Går typ runt tjugofyrasju och tänker söttsöttsött, göttgöttgött! Varför ska detta hända mig liksom, nee nu blir de hårdträning som gäller!

Jag och mannen drog vidare till mannens place, där var de stökigt. Vi titta på american pie, sjukt dålig film måste jag säga, sen låg vi och tjilla, snacka, lyssna på musik och saknade vår pickalurv som kommer hem imorn, äntligen! knäppt att så mkt kan hända på en vecka må jag säga, well well. funderar på att börja dra mig mot sängen, har inte ens smink jag behöver tvätta bort, en till bra grej med mannen. Han gillar mig trots att kladdet saknas, Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0