finemang

Nu ska jag faktiskt när som helst bege mig mot sängen, upp kl 5 imorgon bitti fasen så tidigt och att sömntimmarna i veckan också inte varit på topp, aa de känns ju liksom. Nåja imorn bär de av, kanske hinner jag blogga, kanske inte, hursomhelst blir de ju uppdatering på söndag kväll.

varit förbi och kikat på tinas och lisas genrep, riktigt duktiga tjejer de där! Tog efter de nian hem, allderles själv på bussen i typ 5 hållplatser(efter eve klivit av), herregud, vad bor jag i för ghetto? Dessutom så börjar jag alltid tänka på om buss chaffisen ska våldta mig, för tekniskt sett är de ju som att åka bil med en okänd man, åh herregud, nu bor jag inte bara i ghetto, jag är paranoid också! nää nu ska jag faktiskt gå och tvätta bort kladdet från ögonen, kärlek!♥

-Han har faktiskt varit nära på att dö!!
-vahh?! typ självmord eller nå ?
-nee, jag sa bara så för att du skulle tycka synd om han..

HAHAHAHA, fy faan nu förstår ni inte komiken i detta, men jag vill komma ihåg de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0