Fullt ös, medvetlös!

Fredag, idag. Aj så skönt. ajaj så skönt. Älskar helg, och hoppas hoppas på fint väder. får då så nr 1. jag slipper frysa om benen när jag tänkt att vara barbent på konfirmationen och nr 2. jag får brunare ben att visa, nicce!

Har för övrigt lovat mig själv att försöka hålla i pengarna. Nu ska jag spara, inte inte slösa. För om två veckor då höjer jag växthuseffekten och far ner till sthlm. OCh då banne mig ska jag shoppa, shoppa och shoppa! och nu ska jag INTE SLÖSA, kära vänner påminn mig, INTE SLÖSA. INTE fara in till stan. Inte hitta kläder som jag egentligen inte behöver. INTE SLÖSA! sucksuck. Känns lite tungt när man nyss fått pengar men som sagt, här slösas de inte! ;) Annars sitter jag mest och väntar på att fara iväg till storis och nu så ska jag nog gå och leta lite pengar åså till lunchen då, p-p-puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0