Grönska

Idag skulle jag verkligen kunna påstå att de är sommar, för efter idrotten cykla jag hem i t-shirt och shorts och jag frös inte ett dugg, inte ens i skuggan var de kallt, inte ens då. Så eftersom de var så fint väder så beslöt jag mig att sola, hehehehe, inte ovanligt precis..hur sönderrynkad kmr inte jag var om 30 år?

Efter de kom Bea och Eve hit, vi skrevi ihop lite teknik så nu ska nog rapporten gå an :).

Träning, mygg, knott, säger bara myggstift nästa, pronto! 9 pers var vi iaf, kuwl kuwl :)

njee om man skulle börja dra sig mot sängen snart, har ju trots allt bara sovit 5 timmar i natt och nja kroppen säger emot på både de ena och andra viset, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0