I slutet ser man vilka som är ens riktiga vänner

Ikväll är de leveranser av jord med innebandyn, igen! jag har verkligen inte lust med de och skulle betydligt hellre träna fotboll, men så är de och i längden är de värt de! hoppas jag iaf :). Känns som om jag har mycket vettigt att säga, men jag hittar inte orden, så de får vara. Eller jo, Eve sa att chansen att man kan få hjärntumör om man pratar i mobiltelefon ofta tydligen är jätte stora, och eftersom jag inte har lust att dö, blir de headset i fortsättningen! punkt slut. Eller gäller samma regler sms? någon som vet? för i såna fall skulle ju de vara förfärligt! det var allt för mig, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: lisa

ja tror inte att man kan få hjärntumör i tummen stina ;)
men ja har iaf hört att risken för hjärntumör ökar med 50% om man pratar i mobil i en timme! ;o de är skrämmande :p

2008-05-07 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0