Ibland önskar man att dygnet hade mer än bara 24 timmar

Varit på anställning intervjun idag. Det gick bra. Tror jag. Missade fotbollen de suger, men jag och Eve ska ut och springa lr nå dyl. De kan bli bra. Så blir jag inte så tjock. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, för att förebereda mig för vakan, vi får se hur de går.

Idag hade vi första repitionen av pjäsen vi ställer upp svenskan, tror de kan bli bra, sjuuukt kul var de faktiskt iaf! OCh hur fasen jag ska lära mig allt jag sk säga kan bli kul att se, men de löser sig säkert. Jag hade förfärligt gärna velat fara på matchen...Nu ska jag ta och kolla när nästa match och som slutord så tycker jag att EVELINA NORMAN borde börja spela fotboll, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

EVELINA NORMAN har inte tid med sånt svammel ;)

2008-05-08 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0