igår är imorgon idag

Precis hem kommen från träningen, var väl kul, fast tacka vet jag fotboll så här års. Råkade fälla Jenny, men inte med flit så förlåt om jag förstörde karriären.liksom.

På tal om fotboll tycker jag alla borde ta och komma och träna med div 4. Med alla tänker jag då, framförallt, Eve, Sofie Strömberg och Vickan. tänk så mycket roligare än att fara och löpträna på ormberget! :)

Kvällens problem är verkligen att ska jag se GG och DH eller ta och göra de jag egentligen borde göra, dvs plugga, fast och andra sidan kanske jag hinner båda!

Sista grej bara till helgen, då jag ska till sthlm är de typ 20 grader, så nu är frågan, vad fasen har man på sig. säger bara shorts for life, tror jag tyyp, nej men fan vad härligt de ska bli!

Och ja, bara en sista grej, om vickan blom skulle läsa detta så säger jag, fortsätt blogga för guds skull kvinna!

Typiskt, svamligt inlägg eller va, nej nu blir de duschen, ajöken fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0