jag ber dig inte att förstå bara att försöka

Första prao dagen idag. De gick okej och om allt funkar som de ska så ska de gå och läsa om den på prao8.blogg.se. Nackdelen var väl valet av skor. eftersom man står typ hela dagen så är fötterna och ryggen pain. Men en bra grej med europa möbler är att dom har tempur sängar. Asså så sjukt goa sängar asså jag skulle kunna somna på dirren om de inte var för allt jobb vi gjorde, shieet! men de var typ ändå ganska kul. Dammtorka var väl lite minus, men ställa ut möbler och arrangera "visningar" av nyheter var väl kul ändå :). På lunchen mötte jag och Ida upp pierre, stackarn var redan less, han praoar på coop bygg och måste seriöst ha på sig den mest gräsliga skjorta jag sett på länga asså, den var knallorange! yuck! och han gilla den inge vidare han heller ;) Ikväll är de träning som gäller, nästan sugen lr jo de är jag de är bara den förbaskade blåsten som gör mig lite knäpp. Aja vi får se om de kommer regn också. Fast de gör inte så mkt. Jag gillar regn de är mysig, förutom när de förstör håret då, man annars, aaråå. Efter träningen har jag inga planer sådär (fett intressant), hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0