lycka

Vet inte riktigt om jag är lycklig eller kanske olycklig, lycka är ett knepigt ord. vad är lycka? tydligen är de: djup glädje, glädje, djup tillfredsställelse, sällhet, salighet, upprymdhet, eufori 2 gynnsamt öde, öde, slump, skickelse; tur, framgång, medgång, succé, välgång, välfärd, enligt synonymer. se iaf.

Nja vet inte rikigt vad jag ska tycka eller säga i ämnet, svårt. att hitta några ord, riktigt knepigt faktiskt. svårt att beskriva, kanske en känsla? eller en händelse? njee, who, knows. djupt och seriöst detta kändes som då, men bloggen orkar ju alltid höra på mitt surr.

nu ska jag ut och träna minsann, korta rundan blir de nog, för tänk om de finns björn, finns de björn på storsand? bäst att vara på säkra sidan iaf, dessutom har jag hört att träning ger enorfin, eller nåt sånt och de ska man då bli lycklig av, men varför ska de finnas i choklad också, inte konstigt att choklad är underbart, trots allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0