Milstolpe

Japp, nu har man tagit konfirmation. Man har fått sina presenter. slut, the end.

Detta är en utav dom bästa saker jag gjort i hela mitt liv. Jag ångrar de verkligen inte och jag skulle så gärna kunna tänka mig att göra de en gång till, för fy fasen så kul de har varit! roliga männsikor, rolig präst, roliga aktivitviteter, så himla fantastiskt roligt. Det är så dumt att de har ett slut, dumdumdumt! Kommer sakna de jävligt mkt, en träff varrannan vecka var såå perfekt!

Nä nu ska jag sluta med pratet, slänger in lite bilder ist! :)

                         

Btw idag kom min morbror med upplysningen att jag är ett huvud kortare än mina kompisar, jo tack jag vet! :)

Kommentarer
Postat av: Carro'

Grattis lillgömman till konfirmationen! :D

2008-05-18 @ 16:06:07
Postat av: Lisa

Tack så mycket för tipset! :D

2008-05-18 @ 16:18:08
URL: http://lisalisalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0