Om blickar kunde döda

Hade du varit död flera gånger om Manne ;)

Mycket snack idag, hit och dit. Fram och tillbaka. halvt obrydd, andra halvan vet jag inte var jag ska sätta. Nu har jag nyss duschat efter fotbollsträningen. Den var kul, vi var till och med 12 st, rekord i år! :O Annars har jag pluggat no eftersom vi har läxförhör imorn, känner en viss press. Vet inte hur jag ska klara av ett år med pressen jag stoppat på mig det här året, ingen ingenaning hur jag skulle palla. Nu ska jag strax stänga av datorn, eftersom pappa jobbar kväll i veckan och får damp om jag har på datorn när han kommer hem kring 11- tiden, som om dom annars bryr sig ;). Har iallafall ingen lust att bli fråntagen mobilen kl 10, typisk konstig regel som mina föräldrar kommer på när jag ser trött och sliten ut, aja btw JAG HAR GRATIS SMS! SPAMMA PÅ!

Kommentarer
Postat av: Ek

naw va gulligt du skriver om mig;)

2008-05-07 @ 17:08:11
URL: http://ek08.blogg.se
Postat av: Anna

jag tror jag vet varför manne hade varit död, eller? :O

2008-05-09 @ 00:18:08
URL: http://annyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0