Pride and prejudice

Läste just elins blogg. Kände mig lite tvingad att uppdatera eftersom hon hade flera inlägg som jag inte hunnit läsa, häärligt med många inlägg säger jag bara, känns som en del kan ta efter typ du, tina! ( nu är de meningen att du ska känna dig riktigt utpekad och sedan skriva ihop ngt kul).

Såg precis klart stolthet och fördom, den var typ bra, värd att se iaf! :)

image42

Typ bra ja :)

Annars sitter jag och klurar på hur fasen jag ska orka upp imorn till skolan när man haft prao två veckor, nja inte blir de då bättre att man sitter här, go najt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg film den var as bra ! :D

2008-05-26 @ 19:02:40
URL: http://hangasjarvi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0