pryyl

Igår kväll efter jag varit och flottat på max, sen så for jag över till mannen. Han skulle grilla. Eller han skulle göra upp eld. När jag kom hade han hunnit elda upp två tidningar och en halv ris buske. De glöde typ fortfarnade bara. Men så kom jag in och kirra biffen, naat. Vi gick in och satte oss vid datorn istället. Efter ett tag, ungefär en halvtimme kom Henke och Pierre. Vi fortsatte att sitta vid datorn. Dom snacka oviktiga saker om basket och fråga mig lite knäppa frågar som jag nästan klarade galant! Sen flytta vi oss till tv:n vi han diskutera lite bröst också på vägen. Först tror jag vi kolla på tv. Men sen slog dom på världens sämsta film space jam, tror jag den hette. Det var en blandning mellan teckant och otecknat, handla om basket, hade sjukt dålig dubbning och heela tiden grabb skämt. Jag smsa hela filmen, om jag inte störde resten av sällskapet med mitt babbel. Fick, också veta att Henke läser min blogg, gosh jag är hedrad asså!

Sen gick jag hem, lr pojkarna följde mig hem. Jag blev inte våldtagen eller överfallen. Skönt.

Idag var de gudstjänst. De var ap tråkigt. Nu är jag klar med alla gudstjänster, skönt, jag har bättre saker för mig än att gå i kyrkan på söndags morgonar. Om exakt en vecka så konfirmeras jag. 18 maj, tror elias, lr lajs fyller år då. Om jag kommer ihåg rätt.

Sen var de krattning med innebandyn hos norrbottens kung, landhövdingen, trädgård. Den var enorm. Tok för stor. Om de nu är bostads brist i luleå centrum så kan han ju lätt låna ut lite land. Från början var de ganska kul. Sen blev de ap tråk. Efter de fick vi cola. Sen snacka jag och eve om lite allt möjligt, seriöst och oseriöst. Lycka, döden, tekniker hur man krattar. Den lilla skitungen far ju till turk-land om en vecka fuusk! Dessutom kommer hon typ komma hem som neger, spc nu när hon gjort grunden å allt i hudcancer sängar m. tak.

Annars idag har jag hunnit vara en vända till mormor och morfar och sett filmen dagboken. Imorn är de första prao dagen. Det känns som om de är lov, men jag tror inte att de kmr bli som så, väldans skönt att börja kl 10 på morgonen iaf :).


Nu ska jag avrunda, och oj vilket långt inlägg asså ;O Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0