sailor girl

Dammade precis fram min halv gamla jeansjacka från lee. Den är midjekort och i ljus demin. uppkavlade ärmar och segelbåtar i öronen känns de mer som om jag ska ut på sjön än till Max, men jag tror jag gillar de. Man behöver ju inte har skinnjacka alltid ;). Senare ikväll ska jag väl tjlla hos mannen, om jag ids tar jag med mig mina repliker i svenskan men vi får se hur suget ligger då liksom. Nu ska jag gå och smeta lite smink i fejjan och btw papa kom precis in och kommenterade jackan, gulle pappa!

Kommentarer
Postat av: Cäärrålaajna

stina, nu har jag varit duktig och uppdaterat min blogg! jag har även lagt till dig som kontakt! :D detta är en flitig dag för mig! ;)

2008-05-11 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0