scared to dead

Sista dagen på praoen idag, har faktiskt varit helt ok och hänga på em. Efter praoen tog jag bussen in till stan, tjilla ett tag själv innan mannen kom.  Jag och mannen satt väl mest och kolla på folk, ja. herregud vad folk som man känner man såg alltså, heeelt sjuuukt! Efter de kom Amanda in och Manne stack efter ett tag. Vi gick runt och strosa lite innan vi var på Dagobert och käka. Tillsist tog vi iaf bussen ut till bergnäset, för vi skulle ju dit och titta fotboll.

Resan börjar på fyran, tror jag. Såklat babblar jag och Amanda ganska rejält och de slutar med att vi helt enkelt ser fotbollsplanen passera och vi sitter ensamma kvar i bussen. Så då kliver vi av vi nästa hållplats och promenerar dom 100 m vi missa på tidigare. Fotbollsmatchen var ju bra, fast kan ju inte säga att jag tittade sådär överdrivet mycket nä för vi surra på rätt bra! Efter de var de då dags att ta bussen hem, fast av oklara skäl (naat) så var vi lite sega, vi missa liksom bussen med 6 min typ. Så vad gör man då när de är en timme kvar tills nästa buss går, jo man promenarar, eller liftar för den delen. Fast vi gick då. Och se på fan vi hitta från bergnäset in till stan ;o, eller vi följde bara efter busshållplatserna typ men ändå, inte illa tycker jag! ;D

Sen när vi äntligen kommit till smedjan så var de 25 min kvar tills bussarna gick, så då satte vi oss som två alkisar och myyste på en bänk. Väl i g-stad promeixa jag upp till mannes brosas lägga och tjilla där ett tag med manne och pierre. Ikväll tror jag att jag möjligen ska ta och se nån film alt. O.C :) pusss!

 Bergnäsbron fo´shoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0