Should I stay or should I go

Precis duschat efter träningen. Den måste ha gått ganska bra eftersom jag blev uttagen till morgondagens match, hm bara för att jag är så förväntansfull så går de säkert åt skogen! lika posetiv som alltid.. Idag funderar jag starkt på att börja med läxorna, älskar att få saker bortgjorda och min anteckning som visas på displayen på mobilen ( att göra lista)  bara växer, som alltid. nä men på bra humör nu, träning gör mig glad, tror de är något med enformin eller nå, annars kanske jag drar på och skriver något lite vettigare ikväll beror på hur skriv lusten tar sig, aja morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Maja

matchen går nog galant, stina. Kör hårt :)

2008-05-13 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0