touch me

Prao idag då. Det finns en riktigt bra sak med prao och det är att man börjar 10 och får lite sovmorgon. Det finns också en dålig sak och det är att man slutar 4, suck! Annars kom Brittan förbi och de var ju minst sagt förvånande!

Efter de cykla man ju hem på dirren. käkade. träning. Träningen gick väl sisådär, använde gamla skorna och tror dom ska få ett till försök till, annars blir de dissen! blev för övrigt inte uttagen till matchen på onsdag, halv besvikelse, halv lättnad. För då hade jag typ varit tvungen att ta ledigt från praoen och massa, dessutom vet jag inte hur jag mår till match. De blir liksom lätt att jag blir grinig om de går dåligt åså. Aja slut surrat för min del, ikväll ska jag försöka röja upp i rummet som fortfarande ser ut som Irak krigets efterlämningar!

Nej nu blir de duschen, och sen tror jag att jag ska ringa tinisen, var ett tag sen man prata med henne, förutom en snabbis igår då, puss på kind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0