tro är aldrig att veta

Skola idag då, just tjillet, fick veta betyg och se lite film osv. Imorn är de operation dagsverk, härligt får man typ sovmorgon sen är de bara städa lite i huset lr nå och efter de blir de banne mig pluggpluggplugg som gäller! fasen vad mkt vi har just nu, aja bara 6 dagar kvar, keep up the good work!

Ikväll är de föräldra match med innebandyn, valde mellan de och fotbolls fys. Ett tag tänkte jag hinna med båda, men eftersom jag inte har skjuts mellan så kändes de lite knepigt. Så därför innebandy eftersom att de är

a) möte om nästa säsong.
b) jag kan ändå inte spela matchen på söndag.

Tycker mina argument var riktigt bra :) nä nu ska jag glida vidare, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0