vänster

Gårkvällen var trevlig. Började med att vi var och bowlade och sen efter de åkte vi hem till Ida och åt samt tittade på film. Filmen var riktigt bra, den var som fin, lite gripande och lite rörande, freedom writers hette den om jag inte minns fel. Verkligen en sån där film som jag gillar, verkligen!

Efter de sprang jag, Eve och Elin in till Smedjan för att hinna med halv tolv bussen. Inte bra att springa i klackar och speciellt int när dom är lite stora, hojja han ju snubbla mer än en gång. Men när vi väl kommit till busshållplatsen så gick inte bussen för än om 40 minuter. Eve palla inte och vänta så vi tog en taxi istället. När vi kom hem så tjilla vi ett tag (läs: nötte data) och sen somna vi kanske kring 3-tiden?

Nu ska jag börja gå hemåt, eller kanske halta hemåt pga av gårdagskvällens tidigare nämnda springrush!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0