varför var allt så mkt lättare förr

Eve la precis på luren i örat på mig. Hon orkade väl inte höra mitt surr. Jag har fått prata för lite idag. Då blir jag så knäpp, sitter och mumlar i min ensamhet. Ingen hemma. Pappa och kajsa är på fotbollsträning. Mamma är i Malmö med jobbet. Jag saknar mina vänner som orkar lyssna på mig, jag saknar dem förbaskad mycket. Allting far bara fram och tillbaka. Jag vill att någon ska lyssna men jag orkar inte berätta. För sån är jag. Jag mår alltid bra. Jag vill inte lasta över mina problem på någon annan. Jag kan ta hand om mig själv. Jag är sån. Jag mår bra. Jag mår bra om andra talar om hur dom mår bra. Jag deppar helre själv än ser alla min närmsta vänner deppa. Ibland saknar jag så mycket den gamla tiden, funderar hur de kunde gått som de gick. nostalgi. saknad, och ångest.

Kommentarer
Postat av: Carro'

Nåh stina, du vet att om du vill att någon ska lyssna och behöver prata så finns jag häraa lilla stinis! :D

2008-05-12 @ 20:57:59
URL: http://carolinalundmark.blogg.se
Postat av: Ek

måste fan säga att du pratar för mycket ibland! värst är ju när du pratar om att du pratar för mycket:O

2008-05-12 @ 22:12:00
URL: http://ek08.blogg.se
Postat av: Anna

Puss på dig stinis. Jag säger samma som carro, lyssnar alltid på dig om det skulle vara något :) saknar våra gamla tider!

2008-05-12 @ 23:02:43
URL: http://annyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0