You have to promise to not fall in love with me

Såja sista (schema)skoldagen i årskurs 8, fy tusan vad fort de gick, speciellt vårterminen, vips så var man här liksom, nästa år är man äldst, troligen inte störst för min del och dem med mest ångest panik och fantastiska stunder i bagaget. njee nian ska bli kul, trots att man kmr sakna nuvarande niorna när dom bytts ut till minisarna från mellan..

Flera lektioner blev inställda och de innebär ju liskom att man inte har fått veta alla betyg, för mig är jag mest oroliga om jag ska orka hålla upp alla nästa år, fy fasen de kmr bli så jävla tufft, prestera mvg på typ 90% av dem teoretiska ämnen, för att sen dessutom välja ett gymnasium som kräver typ 200 p, känns som sagt lite tungt men eyy och andra sidan finns ju alltid betygspengarna att trösta sig med ;).

Efter stan drog jag tina och Eve in till stan, köpte ingenting förutom en glass, urk är typ less på söt jävla saker ;O
Åkte sedan nian hem, sjukt mycket folk men träffade Carro så hade iaf sällskap halva vägen, trevligt!

Packade lite är typ klar, de är bra de ja. 22 grader i sthlm imorn för övrigt, nje nu ska jag gå och fixa de sista, sen är de stan på schemet, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha så kul i Stockholm:)

2008-05-30 @ 18:40:45
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se
Postat av: lisa

håller med elin,ha de riktigt kul! : )

2008-05-30 @ 21:04:09
URL: http://lisalakso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0