ack vilka tankar!

Mitt rum alltså. Det är så rörigt att det inte går att plugga. Grejer överallt. Noll ork att fixa till det. Dessutom får man typ huvudvärk av att vistas här inne. Huvudvärken kan i och för sig bero på den lilla mängd sömn jag skrapade ihop i natt. Jag hade helt enkelt inte ro att sova. Men så fort middagen är serverad och uppäten ska jag flytta ut till köksbordet med datorn, så bra!

Har för övrigt tänkt en grej, typ när folk skriver som " du skulle bara veta att du gjort. Det gör mig så förbannad". Själva det gör mig inte så frustrerad, men det när jag inte vet vem det handlar om! för jag är helt sjukt nyfiken. Nästan att jag kan vara på vippen att fråga, men har en känsla att det kan ge lite pinsamma stunder. Det angår ju trots allt inte mig. Måste dock säga att jag älskar när folk skriver så och jag vet vem det handlar om, Väldigt kuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0