älska mig mest när jag förtjänar det minst

Tusan vad jag bloggar idag. Inget vettigt sägs det heller. Men ikväll har jag försökt plugga lite, måste dock medge att koncentration tryter lite. Så nu ska jag göra mitt bästa plugg tips, hoppa i badet med plugget! för där är det ändå så tråkigt att till och med plugga no verkar som en ren fröjd!

Simma lungt!


 Ni vet att jag tidigare ikväll babblade om spin, sprang precis på en blogg där en tjej gick just spin. Hur fett coolt är inte det? typ ödet ja. Nu sitter jag och klurar om jag ska våga fråga henne hur det är. Men nä, jag är fegis.


Sofia om du läser detta, gud vilken rar liten kommentar! :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag försökte kommentera i ditt förra inlägg, men det verkade inte funka?



Hursomhelst, jag går SPIN (och jag gick ju på stadsön förra året) :) Och ja, det är ganska höga krav i vissa ämnen. Samtidigt så lär man sig sjukt mycket! Nu på bara en termin har jag lärt mig typ lika mycket som under hela högstadiet, haha :D Alla säger att det är så mycket plugg osv. men om man är ambitiös så tror jag inte att det spelar någon roll vad man går, man pluggar lika mycket ändå.



Min klass har en blogg som du kan kolla in om du är sugen på att se hur vi har det på SPIN, hehe :P



www.spinettorna.blogg.se

2008-12-02 @ 20:16:07
URL: http://klarara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0