ändå en ok början

Tema vecka på skolan, tjill? knappast om man har manne och pierre i sin grupp. Nä då får man fixa saken själv.. ska renskriva lite stuffs snart. (Och om nu manne tycker att han minsann gör så mycket och kan renskriva så ska jag tala om att så är inte fallet, på båda punkterna ).

Annars känner jag att mitt tålamod prövas hårt av Ove ( ja, musik Ove). Han har helt enkelt knäpp. Jätte, jätte inkompentent! Idag stog jag uttryckligen och skällde ut han. Är det inte illa att en 15-åring ska behöva stå och skrika på någon som är 35 år äldre än henne för att denne inte gör sitt jobb. Mitt tålamod prövas.



Tur att jag har tjejen till vänster, ack vad bra hon är! bild från So:n i 8:an för övrigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0