bara tisdag

Sitter på skolan lunch ett litet tag till. Eve sitter brevid och renskriver spanskan, men jag orkar inte kolla igenom den något mer. hihi. Idag har jag inte gjort mycket, eller slitit som ett djur en el colegio. haha nä men måste bara säga att jag är något så hemskt trött! helt galet, om ni nu ville veta. blää, ikväll blir det tidigt kväll, not. Hahah nä men dessutom måste jag säga att allt det här med resor hit och dit det gör min sugen, jag längtar efter värme!

Om någon vecka så var det exakt ett år sen jag var i Thailand och alltså jag saknar det, luleå väder gör mig bara deprimerad ¨på något vänster. nu tycker Eve vi ska göra lite bostad, här går det undan! Nä men nu börjar vi snart, ska väl förbi mannen och kolla om han gjort lite kladdis i fiket.. hjärta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0