be nice to nature

bloggade ju kanske inget som ni kanske märkte ingenting igår. Men eftersom stadsöskolan har 150 läxor eller kanske bara ett jävligt svårt no prov imorn så kan det bli så. Idag ahr jag försökt plugga, måste medge att jag dock inte kan det så bra. Det vill som inte fastna och nu orkar jag ärligt talat inte sitta och försöka trycka in det i huvudet. Kör min favorit mening när det inte riktigt känns så fantastisk till prov, jag kan det om jag tänker till. haha ähh, det ska säkert gå vägen.

Idag har jag varit på porsön och vinkat hejdå till pojkvän som åker bort över helgen. Därefter så for jag till Eve och vi har försökt plugga lite, tills vi såg en bild på pix och börja locka varandras hår, haha. Nåja mys iaf!

Extra plus till Fam Norman/Andersson som ser till att hålla stysan mätt och belåten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0