Egentligen förtjänar jag inte någon av er

Till anonym, skriv gärna ditt namn, och jo jag kommer in på alla program här i lilla plutt luleå. Jag antar att resten bara är prestige.



Igår åkte jag till Pontus strax innan fem. Tanken var att ta sista bussen hem, men jag orkade inte så spenderade natten där. Alltid lika mys att somna i Pontus famn. Och sen hade han borta match idag, så det blev att kliva upp rätt tidigt åså, jag var trött! haha så seg. Nåja nu när jag kommit hem har jag bara suttit framför tv:n och gjort Hk. Snart snart klar! härligt! :)

Åja nu väntar mor min på mig, vi ska promenixa ner till mormor och morfar och där ryktas det om att paj bjuds. nos!

Kommentarer
Postat av: Lilleken

Va tycker din mamma om att du sover hos han?;)

2008-11-23 @ 17:32:36
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0