estoy resfriado

Träningen gick typ bra ändå. Jag stog i mål och hade faktiskt turen på min sida, och det är alltid nos. Sen har jag för första gången gjort mina övningar. Det tog tid. Tid som jag har så gott om, njeee. Men jag får väl se det som en livsinvestering.

Annars efterlyser jag en sovtröja som har typ knappar eller ett gigantiskt hål för huvudet. För att när jag har duschat slänger jag alltid upp håret i en turban och låter det torka på det viset. Förstår ni hur jobbigt det blir sedan när man ska ta ¨på sig sovtröjan och av med handduken. Då måste man göra om turbanen, skandal!

Ska typ uppfinna nå sånt här, skulle bli succe! Eller så snor jag Rebbans pappas ide med prenumeration på tamponger, den var smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0