fucking barm

Inatt väntar snöstorm tydligen, uschhh! nu har det kommit tillräckligt med snö för ett tag.

Idag har jag varit på skolan och på porsön, sen hamna jag vid datan och kollat lite bloggar. Snart ska jag kolla resternade bloggisar och därefter blir det plugg för min del!

Och jo, om två män lever utan mat, bara vätska. Enda skillnaden på männen är att en utav dem väger 50 kg ( han är väldans kort) och en väger 100 kg. vem lever längst då? Tekniskt sätt borde ju 100 kilos mannen ta lite av sitt fett och typ äta de, medan stackarn som är så liten inte har så mycket överbliven kroppsmassa. Så då borde ju den tyngre killen leva snäppet längre? eller? kanske spelar personernas hälsa, typ hur mycket muskler de har eller nåt också in, alltså, vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0