It´s for you I do all this, but it´s always my choice.

Just nu är jag så lycklig. Visst finns det saker som kunde varit bättre men ändå jag är så lycklig. vad har jag gjort för att förtjäna det? ärligt talat, jag är så rädd att mitt lyckorus som varat ett tag ska gå snett. För har man det så bra som jag har det nu så känns det som att snart plötsligt vänder turen.

For till Pontus senare ikväll. mysmys. träffade Robin på bussen så jag kände mig inte så ensam iallafall, alltid något. Annars sitter jag och funderar på kommande helg. Mi famila ska iväg till pite på lasergame och därefter till boda borg tillsammans med några av mina pärons kompisar. I vanliga fall skulle jag nog följt med. MEN nu är det så här att Pontus är hemma i helgen och det var faktiskt ett rätt bra tag sen det inträffade. visserligen har han match både lördag och söndag, men jag har ju bestämt mig för att hitta det fina i hockey. Längst inne finns det säkert. Så då skulle jag faktiskt kunna fara och kika på hans match. Har bara varit på en match iår och det känns som om jag har lite att ta igen när Jatko lyckas vara på nästintill var enda match!  aja, det tåls att tänkas på. Gud vad jobbigt att man måste välja hela tiden, kanske kanske kan man göra en blandning. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0