jag är en tävlingsmänniska på mitt sätt

Skola. Tjill i fiket med Eve. stanna på skolan, göra bild. hem och äta lite. Tillbaka till skolan, utvecklingssamtal. Gick bra. hem och äta. Träning. Ryggövningar (tråk, tråk, tråk! ), och nu blogga!

Ärligt talat har inte mycket på hjärtat, har för mig att det hände nå kul. Men nä, jag kommer faktiskt inte ihåg det!

Nu ska jag möjligen gå och hämta en bit mat. Därefter blir det plugg osv. blablabla. Imorn kan ni möjligen vänta er bloggtorka, så här ser planerna ut.

Skola, tandläkare, skola igen. Musik, luciaträning. sjukgymnasten, hem duscha. Var med Pontus. Där i mellan ska jag försöka plugga och plugga och plugga och fixa elevråds fanskapet. Så mycket att göra, så lite tid!



Vinter, vinter, vinter. Kan jag bara få jul och sen kan jag kanske få tillbaka min älskade sommar? snälla rara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0